söndag 14 mars 2010


min faster berättade en rolig historia idag :)

min pappas (och min fasters såklart) kusin hade
40årsfest. när vi nyktra vuxna och barn började
bli trötta blev det dags för oss att åka hem.
farsan och fasters karl ville stanna kvar en stund.
de hade väl inte dansat färdigt än :) .. jag sade att
de kunde ringa mej när de ville hem.. sagt och
gjort; de ringde och jag åkte för att hämta dem.
skjutsade hem farsan först och sedan fasters karl
som var lite smått oroad över att han inte hade någon
nyckel med sej, skulle han komma in eller blev han
tvungen att sova ute på trappan mitt i vintern? ..

jag släpper av honom hemma vid dem och han
smyger upp på trappen och knackar försiktigt på dörren,
varpå min faster vaknar och går upp för att öppna
åt honom.. hon frågar; fick du inte mitt sms om att
du skulle ringa så skulle jag kliva upp och låsa upp
åt dej?"

"jodå" svarar karln. "det fick jag. men jag vill inte
väcka dej...."

haha xD

just gotta love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar