söndag 14 februari 2010

yeah, yeah - visar min lägenhet för folk, för fullt.
vi ska verkligen flytta.. det känns; bra! fy satan
vad skönt det ska bli att få ett rum till, ett eget
sovrum att inreda.. och jo, klart jag hellre bott
i ett hus eller i ett annat radhus åtminstone.
det här med lägenheter är inte riktigt min grej
inte. men jag får ett eget sovrum och ett riktigt
kök! ett riktigt kök som man kan laga massa
god mat i :D yeah, yeah, yeah! ..

idag ska jag åka till Köplusten och köpa
geléhjärtan till mej själv, så det så! det är ju
faktiskt Alla hjärtans dag idag och lite måste
man väl få fira... så här i solen!!

jag vill vara ledig, ledig, ledig..
..bara sitta bredvid, bredvid, bredvid..
..inte göra nånting, nånting alls, bara
göra nånting, nånting niice = vara i salboheds-
backen, åka pulka & grilla korv eller ännu
bättre; åka skoter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar