fredag 5 februari 2010


Vicce är äntligen hemma! Lovely :)
Men sötnöten började direkt, "råkade"
ju hämta honom en timme för tidigt på
dagis.. "du skulle inte komma än, du
får komma tillbaka sedan!" .. Ja, hur
skulle jag själv känna om jag blev hämtad
när jag har som roligast med mina
kompisar :P ..

Väl hemma började det frågas om vi inte
skulle åka skridskor idag? Men en trött
jag orkade inte det så Vicce nöjde sej
med hockey på vardagsrumsgolvet. Själv
låg jag i soffan och hade det bra men det var
lite kallt så jag sade till Vicce; fyy, vad jag
fryser!" han svarade; det är väl inte så
konstigt! vi är ju i ishallen och du har
ingen jacka på dej!" Här snackar vi om
att leva sej in i hockeymatchen han hade
inomhus. Vann med 20-1 gjorde han också!

NHL-karriären kan inte vara såå långt borta :)


På tal om NHL och världsklass så vann Leksand
efter förlängning och en hel drös straffar mot Mora
idag!! Det är fredag & vi har Linda och Smilla på
besök. Har ätit tacos också. Kan inte bli mycket
bättre än så här :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar